WORKOUT



Nu så har jag alldeles precis ätit, blev nudlar med nån slagt köttfärssås med tacosmak :P hehe, smidigt o bra en vardag som denna! Idag så jobbade Jossan sista dagen, för några veckor. Imorgon så opereras hennes knä, så hon blir sjukskriven ett tag, buhuuu. Men blir nog bra ändå det där :) Ikväll är det easy line som gäller, och jag fick i uppgift att hålla i passet, alltså hålla tid på klockan och musiken :P ehe, men ska upp innan och träna en sväng, måste bli bättring! Har as mýcket träningsvärk sen i tisdags när jag och Lina körde ett eget men hårt träningspass, så har ont i princip överallt, och magen med, efter den effektiva magövningen! Så nu ska jag ta och varva ner här framför datorn en stund, sen blir det att byta om och bege sig upp till gymmet! Vi hörs senare ikväll igen, ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback