Husmor

Har sen i ondsags inte haft tillgång till våran dator/internet. Men nu har det äntligen blivit missungar, 3 st ligger där hemma och snussar hos Mysan! De är så himla söta, och häftigt tecknade! Lägger upp bilder så fort jag har möjligthet. Just nu så är vi hemma hos grannarna, och har passat Lucas hela dagen, och nu ligger Sacke o han o gosar i soffan. Så jag passade på att kolla lite internet :) Idag är det färdigtapetserat i tv-rummet, så imorgon kan vi ställa in möblerna igen, och fixa o dona! KUL! :) Så imorgon åker jag till Jkpg med mor min, och kollar in lite tv-möbler, och lite annat smått och gott som finns på Ikea! Så, uppdatering på missarna o lite annat kommer förhoppningsvis imorgonkväll! HAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback