Kattvakt!

Nu sitter jag här, mätt efter att ha ätit middag hos mamma :) Ikväll är jag ensammen då Sacke skulle iväg på xbox kväll, eller vad man ska kalla det! Så är kattvakt själv åt "sjuklingarna" haha. Fick åka in med Lance redan i torsdags då hans böld brast i onsdagskväll. Precis som Nina kommenterade så var det ingen mysig upplevelse, skvätte både här o där, över en meter upp på dörrarna t.ex! Och stanken sen då, usch busch. Så vi åkte in med honom i torsdags, så nu har han drän o går på antibiotika o smärtstillande :) Tvingas vara inne och ibland ha en "skamm" tratt, stackarn! kommer väl aldrig mer vilja komma tillbaka sen när han väl fått gå ut! Men han är faktiskt för det mesta utan tratten, vill inte klia så mycket som vi trodde. Men man får hålla koll på honom.

Så ikväll tänkte jag kolla på "tre kronor" för mig själv, med ostbågarna o fanta! Blir lugnt alltså :) Kommer nog sitta här vid datorn en hel del med. HAJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback