TV var så mycket bättre förr!

Har just ätit, är småsur för att passet blev inställt pga för få anmälda, vad är det med folk?! Men tänkte gå upp en sväng ändå och köra ett pass på cykeln och lite magträning mm. När jag kommer hem blir det direkt duschen, och sen slänga sig i soffan framför tv:n för att kolla på "Fångarna på Fortet" YAY! Ska bli kul, så fort man hör introt så tänker manpå när man tittade på det när man var liten, man hade tagit på sig pyjamasen, mamma och pappa ställde fram fredagssnacks, och hela familjen var samlad för att titta på programmet, så mysigt! Tv var så mycket bättre förr, om jag får säga så! Mycket bättre helgunderhållning, och tv-serier! Menar, vart tog alla svenska såpor vägen? Skilda Världar, Tre Kronor, Rederiet, Nya Tider, Vita Lögner osv. Kan vara kul att ha någonting att följa :)

Men nu mina vänner ska jag ta och byta om och dra till gymmet! Hörs senare ikväll, efter "Fångarna på Fortet" !

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

du har rätt, tv var myycket bättre förr! ;)



I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv..

100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-23 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback