22.09

Har just kommit hem från ett bad i Norravi med Jossan, skönt så här på kvällskvisten, drog även med henne ut på promenaden också :) Prata av sig lite, skönt! Bara hon och jag vet vad det handlar om, vi förstår varann i detta, ain't?! Var skönt att få röra på sig med, en jeevla massa som var ute och sprang, haha! Nu så ska jag ta och lägga i nya lakan i sängen, så tråkigt men måste göras! Dock får jag sova ensam inatt och fram till söndag, usch! Gillar inte att sova själv! kom hem nu!!! Får ha katten vid min sida istället :) Imorgon är det fredag, och GUD så skönt det ska bli! Skulle väl vara fint väder imorn med så hoppas på lite tid för steeek! Men hör av mig imorgon igen, sov gott! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback