Morsning!

Godmorgon! Har just stigit upp, och sitter här och äter frukost :) Är inte så värst seg idag, men lite känner man allt av! Var jättekul, kul att någon arrangerar något för de "unga", trist bara att vissa kommer och förstör, helt sjukt! Det finns idioter överallt! Hoppas att allt gick bra med Ted, som blev knivskuren :/ läbbigt värre! Men hoppas att de får tag på den som gjorde det. Mhmm, jag hade iaf skitkul där jag strosade runt i mina "ursnygga" klackar, haha :P Roligt att träffa folk som man annars inte träffar så ofta. Nu så ska jag äta upp mina mackor och dricka upp min oboy, sen ska vi, (eller jag?) röja undan lite här hemma eftersom att det visst blev lite förfest för grabbarna här nere igår. Men jag hör av mig under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback