Det suger i shopping-tarmen!

Mmm, det suger i shopping-tarmen! Men snart kommer lönen, och då får man iaf unna sig något roligt, känner att garderoben är urtrist just nu! Finns massa kläder, men inget jag vill ha på mig haha :P Har just kommit hem från bodypumpen, gött! Har sån träningsvärk i framlåren sen i måndags, måste vara den där nedrans ankgången, lika dant varje gång hehe :) Imorgon blir det första passet för mig med boxmix. Har kört boxcore förut, vilket jag tyckte var skitkul, och gav mycket. Men verkade inga andra tycka, för inga kom ju, så det lades ner :( men nu har det startats ett pass som kallas boxmix, som nästan är samma. Så får väl se hur det är. Kollar på nätet på kläder och skor, vill ha massa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback