21.44

Tycker våran chef är väldans snäll som lät oss gå tidigare idag. Slutade väl vid 4 tiden :) Så då åkte Sacke och jag ut till Norra Vi och tog oss ett svalkande dopp, sen åkte Sacke och Lina kom istället, så tog ett dopp till och värmde oss i eftermiddagssolen! Pratade lite om helgen och kom fram till att det inte fanns så mycket att prata om, ovanligt? JA faktiskt, brukar alltid hända något som alla sen pratar om, men inte iår hehe, är väl bra iof :) Har tagit en dusch och fönat håret, höll på att svettas ihjäl! haha, men måste föna håret när jag duschat annars vet man inte hur håret ser ut morgonen efter. Får väl se om jag får till någon liten outfitbild imorgon kanske, om jag kommer upp i tid, för imorse var jag stendöd (nästan), näsan täppt och ögonen kändes som att de skulle ploppa ut, trycker från näsan på något konstigt sätt. Ska gå och mysa lite med kissen på soffan nu, hoppas ni mår bra alla!  puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback