It's friday, I'm In love



Godmorgon på er! Nu så sitter vi här på jobbet och det är äntligen FREDAG! Alltid lika skönt, var lite molnigt ute nu men det klarnar väl upp hoppas jag?! Idag är det jobb till 13.00 som gäller, efter det blir det väl lite stek(om solen är framme) och sen fixa iordning sig lite och dra ut till countryfestivalen, blir väl inte så hårt festande idag, men imorgon så ;P Var trött som ett as imorse, efter att Gnällis hållt mig vaken sen typ 4, men jag klandrar honom inte för det, för det är så mysigt när han kommer upp i sängen och är helt till sig och spinner som en motor :) Tog outfitbild idag, som kommer upp senare när jag orkar lägga in dom :P Ha det bra så hörs vi senare! BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback